Şikayet Süreci
Müşterilere, personele ve diğer ilgili taraflara şikâyetin nasıl ve nerede ele alınacağına dair yapılacak bilgilendirmeler için “müşteri şikayet çözüm akış şeması ” hazırlanmış ve internet sitesi üzerinden yayınlanmıştır.

Müşterilere, personele ve diğer ilgili taraflara şikâyetin nasıl ve nerede ele alınacağına dair yapılacak bilgilendirmeler için “müşteri şikayet çözüm akış şeması ”  hazırlanmış ve internet sitesi üzerinden yayınlanmıştır.


Şikâyetlerin ele alınması prosesinin değerlendirmesi şikâyetçi için ücretsizdir.


Şikâyetçi ile ilgili, kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir ve müşteri veya şikâyetçi bunun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bunlar açıklanmaz.


Şikayetin çözüm süresi şikayetin derecesine göre değişiklik gösterebilmektedir.


Şikayetlerinizi;

  • internet sitemiz üzerinden online olarak,
  • lab@samsuntb.org.tr e-posta adresimize yazılı,
  • 0800 353 00 00 nolu telefona sözlü,
  • (0362) 431 76 36  nolu telefona sözlü,
  • (0530) 581 78 11  nolu telefona sözlü
  • (0362) 431 47 37 nolu faks yazılı,
  • Laboratuvar hizmet binamıza sözlü ve yazılı iletebilirsiniz.

 

Borsa hizmet binası içerinde istek ve şikayet kutusu bulunmaktadır.